Problem s LILO

Kuffa Libor Libor.Kuffa na cet.os.ds.mfcr.cz
Středa Duben 5 13:34:31 CEST 2000

> LILO:

> Se mi objevilo
> LI a blikajici kurzor. Pocitac mi zatuhl a nemuzu ho ted nijak
> spustit.

> Setkal se s tim uz nekdo? Co s tim?

Jo, ja - pred tremi tydny a nepodarilo se mi to dat dohromady. Bootdisk
LINUXu nebyl schopen udelat mount filesystemu a zachranna disketa win98
hlasila "invalid type media" pri pokusu dostat se na disk C.
Podezrivam, ze byl nejakym zpusobem (ale nevim jakym) znicen cely zacatek
disku, nebot napr. Norton Disk Doctor cely ten 4GB HDD detekoval jako 2MB
RAM disk, LINUXovy fdisk (pri opetovne instalaci LINUXu) vubec nevidel
jednotlive partitionsy, atd.

Tolik me zkusenosti - uprimne vam preji, aby vase byly jine.

Libor Kuffa