Apahe & PHP

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Duben 5 13:43:27 CEST 2000

On Mon, Apr 03, 2000 at 07:32:35AM +0200, Radek Skokan wrote:
> Zdravim,
> ruznym instalovanim, odinstalovanim, kompilovanim, mazanim, ... PHP3 jsem se
> nakonec dostal do takoveho stavu, ze pri pokusu spustit Apache s PHP
> podporou mi ohlasi: "libphp3.so: undefined symbol ap_regexec".
> Mam pocit ze php3.ini i httpd.conf jsou ve stejnem stavu jako kdyz to jeste
> fungovalo. Nevite co s tim?

  Vypada to, ze se nema rad s regularnimi expresemi, ktere pouzivate v
  apaci. Bud prekompilujte oboji znovu - tim si budou symboly odpovidat,
  nebo nezadavejte pri kompilaci php --with-system-regex.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl