Spusteni Xu bez zmeny konzole

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Duben 5 15:43:36 CEST 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
 : On 04/04/2000, David Kuzela wrote:
 :> Radovan Garabik pise:
 :> >  : neviem ci vam to bude stacit 'startx &'
 :> >
 :> > to asi nie je to co chcel.... ale myslim si ze by mohlo fungovat
 :> > (neotestovane)
 :> > startx &; sleep 1m; chvt 1
 :>
 :> Tohle taky nechodi, (BTW bash neakceptuje kombinaci "&;") ale funguje:

 : Protoze & sam je povazovan za znak ukoncujici povel, stejne, jako treba
 : &&, || nebo ten strednik. Spravne by to melo byt

 : startx & sleep 1m; chvt 1

no, ja som to skusal pod zsh a tam to islo...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |