interaktivni prihlaseni na ftp server & .bat (dost OT)

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Duben 5 15:02:35 CEST 2000

Martin Trcka wrote:

> Jaroslav Lukesh wrote (St, 05 dub 2000)

> Idea je pekna, nicmene mi jde predevsim o bezpecnost a pokud bude uzivatel psat
> na obrazovku jako parametr heslo, tak jsem velice blizko tomu, jako kdybych to
> napsal rovnou do param. souboru.

Jina cesta u M$ neni. Toto jsem resil tez, a skoncil jsem u mrnaveho
programku v C, ktery se zepta na jmeno a na heslo [bez echa], nasazi
to do toho fajlu [viz. muj predchozi prispevek], nastavi Hidden,
provede ftp -s, zrusi Hidden a smaze soubor.

--

                                    Jan Klügl