swap do suboru !

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Duben 5 16:46:32 CEST 2000

Jste si jisty ze jste udelal presne tohle ?

dd if=/dev/zero of=/swap_file count=xxxx
# mkswap /swap_file
Setting up swapspace version 0, size = 507904 bytes
swapon /swap_file

tu hlasku co popisujete mi to psalo kdyz jsem zapomel na mkswap !!

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator