RH 6.2 CZ???

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Duben 5 17:41:22 CEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, Jirka wrote:

> Pracuje se na nejake lokalizaci %subj ? jak jsou ty prace daleko? kde se
> o tom neco dozvim?
> Jake jsou hlavni rozdily od v 6.1 ? v cem je horsi nebo lepsi 6.2 ?
> Jak se vlatne v linuxu upgraduje? nebo musim vse preinstalovat, to snad
> ne???
> mam 6.1 a dela mi to vse co ocekavam a potrebuju, ma pak upgrade smysl?
> jaka je verze kernelu v 6.2 ???

Myslim ze urcite. Nekde jsem cetl neco o zhruba dvou tydnech po originalni
verzi.
Ohledne rozdilu. Mam to tady jeden den. Prvni vec je instalator, kde se v
textove verzi vratila vetsina veci, ktere mi chybeli v 6.1 (fdisk,
informace u balicku). Jinak jsou tam novejsi verze baliku (kupodivu :-)) a
obsahuje napriklad Kerberos.
Upgrade vsech predchozich verzi byl zatim bez problemu, takze tady
problemy neocekavam (staci nabootovat z inst. media a ve vhodne chvili se
spravne rozhodnout mezi instal a upgrade), ale k tomu se dostanu az vecer
doma.
Paklize 6.1 plni Vase pozadavky a nemate naladu nutne zkouset novinky, tak
bych upgrade jako nutnost nevidel, tak rozdilne se mi ty verze zase
nezdaji.
Jadro je 2.2.14-5.

--
Michal Kaspar