Instalacia RH6.2 na PC CHIPS M729

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Duben 5 17:41:24 CEST 2000

On 3 Apr 2000, Peter Hanusiak wrote:

> Zdravim,
>
>  naskytol sa mi takyto problem, isiel som instalovat RH6.2 ku kamaratovi na pocitac co
> mal dosku od PC CHIPS M729 s BXcel chipsetom ALI 1621. Instaloval som cez siet takze som
> fical cez bootnet.img. Pri boote to hodilo nieco taketo
> PCI_IDE: unknown IDE controller
> potom isiel dalej. Nastavil som siet a ked uz isiel na fdisk alebo disk druid hodil received signal 11
> a isiel do kolien.
> Problem je jasny kernel nespoznal IDE radic a nasledne sa na tom vy toto.
> [...]
Dobry den
mam tuto desku a subjekt funguje zcela bez problemu. Standartni jadro sice
radic nepozna, ale pouzije se standardni ide driver s kterym to funguje
(pravda trochu pomaleji). Chcete-li zrychlit, staci zkompilovat
Hendrickovi ovladace.
RH 6.2 jsem instaloval bootovanim z cdcka, tedy predpokladam s normalnim
boot.img.
Podobny problem jako vy (padani pri instalaci pres sit) jsem mel na
pocitaci v praci. Je to ovsem stara herka a navic ma problemy s pameti (a
nejen s ni) a instalace padala na sig 11 ve vsech moznych situacich.Z cd
se to nainstalovalo pomerne bez problemu. Tedy i u vas bych problem videl
jinde nez v radici (pamet, pretaktovany procesor?). Zkuste to nainstalovat
z cdcka.

--
Michal Kaspar

VSE Praha