SMTP relaying

Ondrej Foukal foukal na bvnet.cz
Středa Duben 5 19:00:39 CEST 2000

> Ted si nerozumime (tedy spis ja vam nejspis nerozumim). Pres ten
> antivirak ma jit posta vsech uzivatelu?
Ano. Odchozi i prichozi maily prochazeji pres nej. Kdyz ale zacpu 25ku
pro ip zvenku, maily se dorucuji pouze v ramci lokalni site. Mailum
prichazejicim z venku je access -j DENYed.

> V tom pripade je lepsi ho mitjako plug-in nez jako predrazeny filtr.
Obavam se, ze to jako plugin chodit neumi.
> Moc bych se divil, kdyby takovato jednoducha konfigurace nebyla
> popsana ve FAQ k tomu vasemu antiviraku.
Ne. Na muj dotaz odpovedeli, ze v budoucnu chystaji podporu relay
omezeni primo ve scanneru.

Tento AV je bohuzel zatim jediny, ktery mi chodi se Cyrus IMAP serverem.

Ondrej foukal