shozeni procesu pomoci wildcard

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 5 19:38:59 CEST 2000

On Wed, 5 Apr 2000, Petr Novotny wrote:

> Sel bych na to takhle:
> ps aux|grep ^p|cut -c9-14 -|xargs kill

Anebo jednoduse pres killall.
Umi presne popisovane. Nemusi tam byt zadna hvezdicka, bere cast stringu.

ALE POZOR, neni killall jako killall. Na Linuxu je pratelsky, ale jinych
systemech dela moc osklive veci, jako ze zabije UPLNE vsechno krome
sebe. Sice tomu nazev odpovida, ale na Linuxu je to zrejme jinak, asi
podle rozdilu BSD Unixu. Snad nejrychlejsi cesta jak se na Digital Unixu
dostat do singl user modu :))

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |