mkfs.e2fs /dev/hda preklep a jak se z toho dostat ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 5 22:09:56 CEST 2000

On Wed, 5 Apr 2000, moje wrote:

> Zdravim
> Omylem jsem dal mkfs.e2fs /dev/hda misto /dev/hda1
> samozrejme, ze jsem si tim znicil tabulku rozdeleni disku.
> Nemohl by mi nekdo poradit co s tim ? Pokud to teda jde.
> Podotykam, ze jsem zatim nerebootoval.

Udaje o puvodnim rozdeleni disku naleznete v /proc, v kazdme pripade
okamzite zazalohujte nejdulezitejsi data, ale pocitejte s tim, ze jak si
masina sahne do mista, ktere je uz prepsane, tak zahlasi kernel panic a
bude  s ni konec.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.