Mutt a chyba odesilani

Dusan Jiricny dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Čtvrtek Duben 6 09:56:34 CEST 2000

On Wed, Apr 05, 2000 at 02:22:05PM +0200 or thereabouts, Petr Novotny wrote:

> Pokud byl qmail instalovan podle instalacnich pokynu, tak tohle
> funguje (/usr/sbin/sendmail i /usr/lib/sendmail jsou symbolicke
> linky na /var/qmail/bin/sendmail).

Tyhle linky tam chybely, to je ono. Ani jsem nebyl schopen dohledat tu promenou na nastaveni MTA (set sendmail).

Poradil by mi jeste nekdo jak odstranit zobrazeni zpravy "Mail System Internal DATA" ve folderu?
Objevuje se mi i uprostred a trochu to vadi.

Diky

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague