Graficky telnet?

belicka belicka na ns.basl.sk
Čtvrtek Duben 6 10:15:55 CEST 2000

> ... zrejme mate namysli neco jako VNC.
> http://www.uk.research.att.com/vnc/index.html

Nie tak uplne VNC. Z toho co som sa doteraz dozvedel o VNC (aj z vlastnych
skusenosti) mi vyslo, ze prostrednictvom VNC sa kazdy prihlasuje s rovnakym
heslom ako je nastavene na VNC serveri. Ja by som vsak chcel aby sa kazdy
uzivatel, ktory ma na takomto "aplikacnom" serveri ucet prihlasoval pod svojim

menom a heslom.