lyx a deleni slov

Čtvrtek Duben 6 10:54:37 CEST 2000

admin na e2.pef.czu.cz (Zdenek Pizl) writes:

>  dlouho jsem hledal, jak donutit Lyx/TeX k tomu, aby nedelil slova. V
> archivu lyx-users jsem nasel, ze to jde pres texconfig a menu HYPHEN.

Jestli funguje toto nevim, ale zakaz deleni slov v (La)TeXu byl
diskutovan napr. ve skupine csTeX (archiv je pristupny pres
www.cstug.cz):

: On Mon, Jan 24, 2000 at 12:27:34PM +0100, Petr Kucera wrote:
: Dobry den,
: >
: >       prosim vas, da se najek zakazat deleni slov v celem dokumentu, popr.
: > lokalne v nejakem useku to povolit?
:
: Ano, dokonce nekolika zpusoby:
: 1) {\hyphenpenalty10000\relax tady nedelim}
: 2) {\language255\relax tady nedelim}% za predpokladu ze pro jazyk 255
:                                  % nemam natazene vzory deleni
: 3) {\lefthyphenmin65\relax tady nedelim}
:
: Nejrychlejsi je vetsinou 3), pak 2), a nejpomalejsi je 1),
: pokud jde o rychlost sazby.
:
: S pozdravem
: Petr Sojka

Namatkou jsem zkusil dat "\lefthyphenmin65\relax" do "Layout/LaTeX
Preamble" a zafungovalo to. Zkousel jsem to s anglictinou, ale pro
cestinu by to melo dopadnout stejne.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR