DNS

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 6 11:44:12 CEST 2000

> Viz moje ostatni maily. Abych to shrnul:

Povedzte mi o programe ktory ma taku dlhu historiu ako BIND, je tak user
friendly a podporuje vsetko to co BIND a je bezpecnejsi.
Mam taky pocit ze Vase listy su len akousi formou novoty:
-nepouzivajte sendmail uz je novy qmail
-nepouzivajte wu-ftpd uz je nove proftpd
-nepouzivajte bind uz je nove ???

Ja nie som proti novym veciam ale dufam (a hadam spravne) ze ked ma nieco
dlhu tradiciu tak ma viacej skusenosti a ti ludia by mali vediet spravit
program lepsie ako ti co s tym zacinaju. Takze tu historiu by som bral s
kor z tej lepsej stranky.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }