Linux na COMPAQ AERO CONTURA

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Duben 6 12:19:18 CEST 2000

Dobry den,

     jsem majitel prehistorickeho notebooku AERO (486SX/25 20MB Ram).
Nainstaloval jsem na nej RH6.0 coz nebylo nijak trivialni neb tento notebook ma
jeden slot PCMCIATyp II a pres nej pripojenou disketovou jednotku. Mam i PCMCIA
sitovou kartu (DLINK DE650). Instalace probehla Linux nabootuje ale po urcite
dobre pouzivani zmrzne a to tak ze ani tuk. Bohuzel nemuzu prelozit kernel
protoze rozbalezen zdrojaky + vyvojove prostredi se mi nevejde na disk. Pomoci
RPM jsem vymenil kernel za verzi 2.2.14-5.0 a i kernel-pcmcia-cs 2.2.14-5.0.
Vubec netusim na cem by to mohlo tuhnout. DISK,PCMCIA POWERSAVE ?

apmd neni povoleno. apmd demon nebezi.
verze cardmgr 3.1.8

PS: Stary slackware na tomto notebooku fungoval ok a to i sitova karta ( tusim
kernel nekde kolem 2.0.30-35).