interaktivni prihlaseni na ftp server & .bat (mirne OT)

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Čtvrtek Duben 6 12:37:11 CEST 2000

Jan Marek wrote (Čt, 06 dub 2000)
> No, nevim, ale nebylo by jednodussi vzit Windows Commander a
> nastavit to v nem? Nebo neexistuje jiny rozumnejsi ftp klient,
> ktery se na heslo zepta sam a ve kterem se jakoby kopiruji
> soubory (to snad ti uzivatele uz umi...)?
No, ted si nejsem jisty, ale neni to shareware ? Stejne tak jako desitky jinych
klientu na www.tucows.com apod.

Dejte mi vedet o klinetovi pro win, za ktery nebudu muset platit a zvladne mnou
formulovany pozadavek. Jak uz tady zaznelo (a ptal jsem se i v jine
konferenci), bud si to napisu sam - perl, c - nebo mam smulu.

Ti uzivatele, kteri by to meli provadet, asi chteji vypadat jako, rekneme
"negramotni",  a ja nemam chut a cas je presvedcovat o opaku.  IMO by to
zvladli levou zadni.
--
"...Naucte se milovat sve problemy"

Martin Trcka, sysadmin at SMP, a.s.