Graficky telnet?

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Duben 6 12:56:53 CEST 2000

belicka <belicka na ns.basl.sk> wrote:
 :> >
 :> > Mam jednu otazocku. Chcem sa opytat, ci existuje nieco ako
 :> > telnet len s tym rozdielom, ze vzdialeny uzivatel sa bude prihlasovat
 :> > do grafickeho rezimu (napr. KDE)?
 :> > Malo by to vypadat asi nasledovne:
 :> >     - prikaz meno.vzdialeneho.pocitaca
 :> >     - otvori sa okno s dvomi kolonkami - user a password
 :> >     - nastartuje sa graficky interpreter vzd. pocitaca v okne lokalneho
 :> > To vsetko by malo fungovat napr. na notebooku s procesorom i486
 :> > 12MB RAM a "velmi" malym hard diskom. Odpada nutnost mat
 :> > nainstalovany graf. interpreter a velke mnozstvo programov priamo
 :> > na notebooku a tiez potreba velkej RAM pre fungovanie napr. KDE.

X -query vzdialeny pocitac...
ja som takto uspesne bezal na pocitaci so 4MB RAM

VNC zabera menej pamate, ale je narocnejsie na siet (a na rychlost
zobrazovania)

 :> > Za vsetky odpovede vopred dakujem
 :> >                                                 belicka na ns.basl.sk
 :> >
 :>
 :> ... zrejme mate namysli neco jako VNC.
 :> http://www.uk.research.att.com/vnc/index.html

 : Nie tak uplne VNC. Z toho co som sa doteraz dozvedel o VNC (aj z vlastnych
 : skusenosti) mi vyslo, ze prostrednictvom VNC sa kazdy prihlasuje s rovnakym
 : heslom ako je nastavene na VNC serveri. Ja by som vsak chcel aby sa kazdy
 : uzivatel, ktory ma na takomto "aplikacnom" serveri ucet prihlasoval pod svojim

to ale len ak ten server su nejake MS Windows. Ak je to unix tak ma kazdy
svoju session a svoje heslo

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |