quake a kacelerace

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Duben 6 14:35:46 CEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, Petr Cech wrote:

> quake2 ?? pokud vim, tak ten neni vubec v disribuci kvuli, protoze ho neni
> mozno legalne distribuovat.

 *** Opt non-free quake2       3.20-5      <none>
 *** Opt non-free quake2-bin   3.20-1      <none>

samozrejme se k tomu musi ninstalovat takove ty kvakosoubory z
originalniho CD.

> zkuste debian-user na lists.debian.org

Kvuli svoji anglictine se neodvazim. Ale i tak dekuji.

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc
tel.: + 420 2 20385500