Packet radio po CB na linuxu

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 6 15:34:48 CEST 2000

 Blasko Marek napsal:

: A co potrebuje zvukovku alebo modem (baycom)
: Skompilovat jadro z podporou modemu/zvukovky, AX25
: zohnat si AXutils pre tvoje jadro
:
: A ked to budes mat tak sa ozvy ;)

   Chtel jsem se zeptat (uz jsem se ptal v CB konferenci), ma nekdo
nejake novejsi ax25utilsy nez jsou k jadru 2.1? Trosku jsem je
opatchoval, aby to mohlo jet i proti jadru 2.2. Pokud by nekdo mel zajem
(je to hnusny hack), tak je muzu poslat.

Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb