Oracle Traffic Shaper

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Duben 6 16:57:24 CEST 2000

> to je dost skarede ;-))
> To by som shapoval vsetku trafiku z/na ten server, co sa mi moc nepaci.

este by som pouvazoval kde je range portov z ktoreho sa mozu dohodnut
ten by som upravil podla lubovole a tu shape politiku by som delegoval na
tento range (samozrejme treba tento range nastavit do pasma kde je
distinktny vzhladom na "spatne porty")
horsie je ak ten range je ten isty ak "spatne porty"
to mi potom postupne dochadzaju myslienky....
este (ale to len hadam) by sa mohlo dat zistit ze cez co komunikuju
pomocou rdist/ip neigh ale tato cesta sa mi vidi nejaka zaruuubana

apropos ked je na serveri oracle preco ma robit este ine koneksn ako
datab, ale to len rypem

dz

ps niekto tu tie moje "spatne porty" pomenoval spravne, mohol by mi prosim
na sukr mail poslat spravny nazov ;)
dik