netscape 6 prerelease 1

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 6 17:28:58 CEST 2000

On 06/04/2000, Jan Marek wrote:

> no, doufam, ze bude na co :-) Ale velikost je slibna. Jestli to bude
> mit i alespon stejny rozsah funkci jako predchozi verze a bude umet v
> mail klientu a ve formularich standardne iso8859-2... No, uvidime...
> :-)

Opravdu se neni na co tesit. Nechapu, proc se to vydava za betu (pokud
to ma na svedomi AOL, tak jsou to tupci a vazim si o to vic lidi od
Mozilly, kteri jsou soudnejsi a radsi od slibu bety ustoupili). Netscape
6.0 PR1 ci jak tomu rikaji je snad az na tu animaci shodny s Mozillou
M14, ovsem stahnout musite skoro dvakrat tak velky soubor (N - 10,5 MB,
M - 5,9 MB, pripadne zhruba o 800 KB vice s talkback clientem).

Abych nebyl ale tak pesimisticky, jak Mozilla, tak Netscape opravdu maji
cestinu ve formularich v poradku. Aspon co jsem stihl ozkouset.

Mimochodem, nekdo se ptal, jak je to s https. Mozilla by https uz mela
podporovat, hledejte na ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/m14,
soubory se slovickem crypto v nazvu. Nemam to ale vyzkousene...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi