DNS etc.

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 6 17:48:31 CEST 2000

> V podstate ano; do cache vam strci neco, co zpusobi buffer
> overflow, a pak ma prava uzivatele, pod nimz bind bezi (v lepsim
> pripade named, v horsim root). Prepsani dat
> _v_pameti_autoritativniho_ns_ se mu povede urcite (takze provoz
> na vasi domenu presmeruje kamkoliv jinam), prepsani dat na disku
> mozna.

Okej. Ma tento problem kazdy bind ?(pochybujem) Preco nevysla novsia
verzia ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }