Staticke linkovani

Miloš Prchlík happz na volny.cz
Čtvrtek Duben 6 19:05:14 CEST 2000

At

>command lina, chybove hlasky

Jen tak z hlavy, protoze ted zrovna kompilovat nemuzu:

gcc -Wall -pipe -O -fomit-frame-pointer -L/usr/lib -lncurses -static -o gd
./gui.o ./core.o

hazi:

gui.o at 0x8xxxxxxx undefined refernece to 'waddstr'
<priblizne 2 obrazovky odkazu na ruzne fce z 'libncurses.a' - to vim jiste>
more undefined references to 'waddstr' follows
collect2 exited with code <nejake cisilko>

A to je asi tak vsecko. V dokumentaci Ncurses jsem nasel, ze lincurses.a je
zkompilovana pro staticke linkovani, ale ld si stale neda poradit.

Milos Prchlik