Pristup na FAT32

Marian Cavojsky cavo na soria-grey.sk
Čtvrtek Duben 6 19:35:42 CEST 2000

Dňa Št, 06 apr 2000 ste napísali:
> Zdravim

1)Ked mate PMagic, skotrolujte si ci niektoru particiu neoznacil ako hidden.
2)cislovanie particii
> fat16			primary  /dev/hdx1
> ext2			primary  /dev/hdx2
> extended		primary  /dev/hdx3
> 	linux swap	logical  /dev/hdx5
> 	FAT32		logical  /dev/hdx6
> 	ext2		logical  /dev/hdx7
 kde x je predpokladam 'a' ak ide i prvy disk
Ide o to ci ste primountovali tu istu particiu. Nefomatovali ste vo win nahodou
swap? Nemusel byt spravne PMagicom oznaceny. Kazdy typ particie ma svoje
cislo. (Az na HPFS a NTFS). Ak nepracujete s diskom, kde potrebujete zachovat
udaje, je lepsie pouzivat fdisk. Ked vytvarate particie pre win tak fdisk z win
a ked pre linux tak z linuxu.
3)Ja mam particie pomiesane a vsetky mi ci linux, alebo i win bez problemov
vidia.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk