Zpomaleni systemu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 6 23:40:20 CEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, Marek Mergl wrote:

> Mam tady jeden problem na serveru (RH 6.0 US):
>
> bezi tam maskarada a kdyz pres ni neco taham do vnitrni site napr. pomoci ftp, vse je OK az do te doby nez zacnu neco delat s diskem na serveru (pres sambu nebo pres ftp) - myslim treba kopirovat soubory, prohledavat je apod. Potom se prenos dat pres maskaradu temer zastavi az do doby nez skoncim praci s diskem. Pritom treba top ukazuje behem kopirovani velkeho souboru u smbd jen cca 5%, ale maskarada stejne temer nejede (tj. jede minimalne 100x pomaleji nez normalne).
>
> Je to normalni nebo je nekde chyba?

Pokud je tam IDE (nerkuli UDMA66) disk tak je to bohuzel celkem
bezne. Nevim jak moc velke zpomaleni znamena temer zastavi, ale pokud na
IDE disku pustite find od rootu pres vsechny adresare, tak je to fakt
znat. Samozrejme neni od veci zkontrolovat, jestli se tam nekrizi
preruseni, uz jsem videl stroj co mel sekundarni IDE na stejnem preruseni
s sitovou kartou a kupodivu za normlanich okolnosti bezel.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.