Linux & PCMCIA

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Duben 6 23:39:31 CEST 2000

Dobry den,

     takze jsem po cca 10 hodinach cteni a badani v dokumentaci prisel na to
proc si linux vzdycky ustlal na krovky kdyz jsem do notebooku strcil sitovou
kartu a zacal cosi delat na siti.

!!! Je dulezite predat spravne parametry pro pcmcia_core modul. Defaultni vzdy
nejsou prave orechove. Nejdulezitejsi ze vseho je mit spravne nastaveno IRQ,IO
ADDR a INCLUDE,EXCLUDE,RESERVED v /etc/pcmcia/config.opts protoze jinak neni
zaruceno ze si nektera cast kernelu nesmatne na tuto oblast a tim cely kernel
neposle do kytek. Konkretne jsem mel problem s kartou DLINK DE650. Vsem kteri se
mi snazili pomoci dekuji.

                                                                            Bye
Sam