DNS etc.

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Pátek Duben 7 07:14:13 CEST 2000

>    A mohu se zeptat, k cemu mi takova "security guarantee"
> je? Pokud kvuli
> chybe v name-serveru prijdu o nejaka data, na kterych mi
> zalezi, $500 za
> reported security bug mi nepomuze. A co se tyce toho, ze
> takovato nabidka
> zvysi bezpecnost, pak si myslim, ze to je take velmi blahova nadeje --
> daleko vetsi zarukou bezpecnosti je to, ze dany program nekdo
> duveryhodny
> auditoval, a nic takoveho jsem o dnscache zatim nezjistil.

domnivam se, ze takova zaruka vas pred chybami neochrani, ale pouze to
hovori o tom, ze programatori si veri, ze napsali dobry produkt a nebo ten
produkt chteji protlacit a cini mu timto reklamu (maji dost penez na
vyplaceni odmen za bug reporty).

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic