Problem s rozchozenim dvou sitovek 3COM

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Pátek Duben 7 08:51:54 CEST 2000

> Vazeni, jiz jsem skoro zoufaly, najde se nekdo kdo rozchodil v RedHat 4.2 dve sitovky 3Com Etherlink III TPO ? Uz jsem snad vyzkousel vsechny moznosti, ale sitovku Linux detekuje pouze tu prvni, s nizsi HW adresou. Nepomohlo ani pri startu Lilo: linux ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1 a jine jejich kombinace. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost ???

ISA, PCI ?
Skusali ste uz pouzit original diskety s ovladacmi od 3COMu ?

Jsou to obě úplně stejné ISA a ovladače nevím jestli pomohou protože tu nižší v pohodě detekuje ?! Pouze jsem pomocí CFG da disketě s ovladači vypnul PNP a nastavil pevné I/O a IRQ které se s ničím jiným nehádá a stejně nic !!!

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.