Problem s rozchozenim dvou sitovek 3COM

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Pátek Duben 7 09:38:48 CEST 2000

Jo používají, to jsem kontroloval v CFG programu ke kartam. A ještě jsem zkusil připsat do /etc/conf.modules k alias eth0 3c509 ještě alias eth1 3c509 a stále nic, myslíte že ty options se tam musí taky psát ?

-----Původní zpráva-----
Od: Jan Satko [mailto:satko na quanto.uniag.sk]
Odesláno: 7. dubna 2000 9:25
Komu: linux na linux.cz
Předmět: RE: Problem s rozchozenim dvou sitovek 3COM

> No je ale kdyz jednu z nich vyndam tak Linux v pohode detekuje tu druhou i jeji I/O a IRQ a funguje OK !?

A urcite tie dve karty pouzivaju rozdielne irq,io, addr ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.