Uzivatele v NT domene a Linux firewall

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Duben 7 09:45:04 CEST 2000

> Dal mam spoustu uzivatelu, kteri behaji z mistnosti do mistnosti
> a prihlasuji se na ruznych strojich do NT domeny. Kazdy uzivatel
> ma svoje prava pro pristup na internet ( nekdo muze jen nekam, nekdo
> neomezene, nekdo nikam ). Ja bych potreboval vyresit pro kazdeho
> uzivatele pristup na internet podle jeho  prihlasovaciho jmena na NT.
> To znamena pridelovat nebo zakazovat pocitaci pristup na internet
> podle toho, kdo se na nej zrovna prihlasil....

Pekny namet. A smiem sa spytat ako mate poriesene to, ze ked sa clovek
neprihlasi do domeny ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }