DNS etc.

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Duben 7 10:00:45 CEST 2000

On 6 Apr 00, at 23:47, Pavel Kankovsky wrote:

> 1. Jak spravne poznamenal kolega Mares, spravnost lze posuzovat pouze
> relativne.

S tim souhlasim (s vyhradou).

>2. Vzdycky muze byt tvrzeni, ze DANY program ma DANOU
> vlastnost v prislusne teorii nerozhodnutelne (diky panu Godelovi vime,
> ze vsechny zajimave teorie jsou neuplne)...pak nelze dukaz, ani dukaz
> opaku, najit nikdy. (Ovsem podle marxismu-leninismu je vzdy aspon
> mozno zjistit, ze ten dukaz nelze najit. :> )

Moment. Goedelova veta plati nad systemem, v nemz lze
vybudovat aritmetiku prirozenych cisel. To v pocitaci nelze. Pocitac
pracuje nad _konecnymi_ mnozinami - takze nerozhodnutelna
tvrzeni se nekonaji.

> Zbytek sveta ma svoji vlastni cache. Je ovsem pravda, ze cache lze z
> jedne strany proti neprizni pocasi ochranit.

Navic pokud se bojim, ze firemni cache je malo chranena, tak si
a. udelam vlastni cache na 127.0.0.1   nebo
b. nastavim /etc/resolv.conf na bezpecnejsi cache.

Znovu pripominam, ze djb-approved :-) cache se neretezi.

> V US na to vsichni s..., protoze jim banka ty penize musi vratit (kdyz
> nedokaze, ze si je zdefraudovali sami).

I nas vam to banka taky musi vratit. A vrati. (Akorat vam je na tri
mesice blokuje, nez se to vyridi.)

> Na co vubec DNSSEC a ne DNS over IPSec?

Je vam naprd, ze mate skvele chraneny telefon proti unosu linky,
kdyz nevite, zda ten clovek na druhe strane neni magnetofon. :-)

Kdyz nebudu verit NSI, budu chtit, aby byl DNS zaznam pro
amazon.com podepsan od amazon.com - pak takovy zaznam
vezmu i od nespolehliveho prostrednika. IPSec mi v tomhle
nepomuze, protoze ja nemluvim nutne s autoritativnim zdrojem
informace.

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz