Problem s rozchozenim dvou sitovek 3COM

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 7 11:22:18 CEST 2000

| To jsem nezkoušel přes /etc/conf.modules
| a jako ontpions mam dát jaké parametry ???

| A funguje aspon jedna z tych kariet ? JE zavedeny modul ?
| Skusali ste to rozbehat cez /etc/conf.modules ?
| T.j.
| alias eth0 3c509
| options ....
| alias eth1 3c509
| options ...

Nabootujte z dosove diskety, kde mate 3c5x9cfg.exe od 3comu. Spustte jej a
vypnete u vsech PNP (reboot), pak nastavte nejakou IO a IRQ pro kazdou
zvlast.

(reboot uz bez diskety)

Spustte si netconf (pokud jste na RH).

V Basic network settings ci tak nejak je definice az ctyr sitovek (mozna
vic).

Vyplnte vse podle skutecnosti, jako modul napiste u kazde sitovky pouze
3c509 a na nejake parametry jako io a irq se vybodnete. Ovladac si je
zdetekuje sam. Bohuzel predem nevite, co ktera sitovka bude, ale bude tak
uz pokazde, dokud nebudete updatovat kernel ci samotny RH anebo menit
IO/IRQ sitovek, pak se jejich poradi muze (nemusi) zmenit.

Takhle to delam ja. Nepouzivejte ale 3 karty 3com stejneho typu (ISA/PCI),
pak je odpalite (preprogramujete 2 ISA karty na EISA mod, no ale ani v EISA
modu jednu z nich neprepnete zpatky; neoverena opakovatelnost, ale stalo
se).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz