scsi AHA2940 - automaticke natazeni ovladacu

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Pátek Duben 7 11:31:03 CEST 2000

Dobry den.

Mam radic AHA2940. RedHat 6.1.
Po jeho instalaci do pocitace ho kudzu korektne rozlisilo a
naintalovalo.
V conf.modules mam radku

alias scsi_hostadapter aic7x000 (nepamatuji si presne)

Kdyz chci ale s radicem pracovat, musim vzdy  provect rucni zavedeni
modulu

modprobe aic7x000
nebo
insmod aic7x000

potom zarizeni korektne pracuje a modul se zavede.

Chtel bych aby se mi modul zavadel automaticky.
Umistil jsem radku

modprobe aic7x000

do
sysinit v /etc/rc.d

, ale nezda se mi to stastne reseni. Zarizeni sice
pracuje jak ma, CD mechaniku z nej mohu normalne namoutovat z
/dev/scd0, ale pri startu linuxu kdyz bezi vypis SCSI zarizeni, tak
hlasi ze nasel 0 zarizeni a kdyz pustim konfiguraci KDE, tak tam o
SCSI neni take ani zminka.

Nakopnete me prosim nekdo spravnym smerem.

Diky

Mira:)