Apache přístupová práva

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Duben 7 11:40:14 CEST 2000

Radek Naumec wrote:

> Dekuji za podrobnejsi popis, ale bohuzel prikaz
> strace mi nechodi. Presneji receno nikde jsem ho ani nenasel.
> Predpokladam, ze by mel byt v /bin, ale tam neni.
>
> Co muzu tedy podniknout?

No na hledani souboru pro RedHat 6.1 je
http://www.penguin.cz/cgi-bin/toISO-8859-2.cs/rpmFind/, ktery
prekvapive vyhodi, ze strace je v baliku strace-3.99.1-2.i386. Takze
si ho zkuste nainstalovat. Pro instalaci nejdrive musite cd pripojit
mount /mnt/cdrom a potom nainstalovat pomoci rpm -i
/mnt/cdrom/RedHat/RPMS/strace-3.99.1-2.i386 (nebo jaka je ta cesta na
tom cd). Pro instalaci musite byt Buh (root). Pro zjistovani cesty
muzete v bashi pouzivat klavesu tabulator -- ta doplni cestu pri
zadani prvniho pismene, popr. nabidne alternativy.
(To ale jen tak bokem, no)

Mejte se
 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708