screenshoty instalace Linuxu (RH 6.2)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Duben 7 11:22:22 CEST 2000

On 7 Apr 2000, Petr Pajas wrote:

>Zdravim,
>neporadil by nekdo, jak udelat screenshoty instalacniho procesu RH
>(staci instalace v grafice, ale text-mod by taky nebyl
>spatnej). Potrebujeme to pro preklad knihy o Linuxu.
>
>Dik za kazdou radu

Co takhle sebrat to, co maji na te instalacni diskete,
vrznout to nekam na disk (pripadne decentne upravit) a
spustit to v chroot-u ?

Uplne tu nejuvodnejsi obrazovku bych zkusil vytahnout ze
zdrojaku zavadece (myslim, ze se nekde daji najit...)
[Teda ja jsem rh6.2 jeste neinstaloval, ale predpokladam,
ze se porad zacina v textovem modu]

Pripadne bych se podival na sit, jestli nekdo uz takoveto
obrazky neudelal ;-))

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Zavrete okna! -> http://www.alt-f4.cz/