StarOffice beta

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Pátek Duben 7 14:36:18 CEST 2000

Bohumil Kriz wrote:

> Nevite nekdo jestli konecne neco udelali s importnima filtrama z doc97 a
> doc2000? Tj. jestli prestanou pozirat ceske (a spanelske, a ...) znaky s
> diakritikou. Tohle by me zajimalo daleko vice nez jestli ho nekdo chce
> zmrsit prekladem do cestiny.

    Podpora MS Office 97/2000 funguje dobře bez dalších (CPcode) zásahů
(export jsem ještě nezkoušel). Zkoušel jsem ale formát Word 6.0 (WinWord?), a
ten měl výpadky v některých místech na některých českých písmenech (ve stejném
fontu). Viděl jsem to jen letmo, takže se mohu mýlit, ale ve verzi 5.1 a s
CPcode fungoval formát WinWord 6.0 bez problémů.

--
Ing. Michal Zejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.                 tel.: +420 168 64-5418