Nesmazatelny soubor?

Jaroslav Snajdr jarda na tinysoftware.com
Pátek Duben 7 14:10:25 CEST 2000

Budte zdravi,

nejak se mi porouchal jeden ext2 filesystem. e2fsck ho uspesne opravil
az na to, ze mi zustalo nekolik souboru typu

b---r-xrwt   1 8254     29288    108,  64 Nov 24  2031 skin

s ponekud nahodnymi atributy. Problem je, ze tento soubor nejde smazat
-- dokonce i rootovi si dovoli sdelit, ze

rm: cannot unlink `skin': Operation not permitted

Mam podezreni, ze ma nastaveny immutable flag, ale veskere pousteni
chattr/lsattr konci sdelenim

chattr: No such device while reading flags on skin

Existuje nejaka tvrdsi metoda, jak se tohoto souboru zbavit?

-jns