samba deamon

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Duben 7 15:11:11 CEST 2000

>  potreboval by som poradit: ako docielit spustenie
>  deamonov smbd a nmbd pri starte.
>  subor smb sa v etc/rc.d/init.d nachadza.
No ked rucne tak tu sekvenciu vlozit do /etc/rc.d/rc.local (redhat)

>  mam nainstalovanu sambu 2.0.5a-12.
Ok.
>  ide mi o to, ci by to malo ist aj bez
>  vlozenia sekvencie /usr/local/samba/bin smbd -D
Co ste tym chceli povedat ? (nepochopil som)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }