IMP - nejde smazat zprava v mailboxu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Duben 7 15:22:45 CEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, Petr Cech wrote:

> php 3.0.15 zvorali. Zkuste to najit ve FAQu horde.org. Myslim, ze je to neco
> okolo 192. 3.0.16 to snad opravuje.

Dik za radu - nasel jsem FAQ od IMP a tam to je - v imap.c v tech funkcich
se ocekava vic parametru nez je treba. Takze jsem podle navodu na IMP
vyrobil patch pro ten imap.c , stahl php-3.0.15-2.src.rpm rozbalil
doplnit patch do SOURCES a do spec souboru a dal rpm -ba SPEC/php.spec .

Vse se prelozi, vytvori se baliky. ALe kdyz to nainstaluju tak mi to po
spusteni IMP vypise hlasku -

Fatal error: Unable to load dynamic library '/usr/lib/apache/imap.so' -
/usr/lib/apache/imap.so: undefined symbol: gss_mech_krb5 in ./lib/imp.lib
on line 17

Takze jsem zase v koncich - prepokladal jsem ze kdyz prelozim ty baliky
znovu ze src.rpm tak musim dostat identicke kopie tech originalu jen
upravene o ten patch. Ale jako by tam nekde chybela nejaka funkce
gss_mech_krb5 nebo co.

Neporadite nekdo co to muze byt (chtit) ?

> 				Petr Čech
> P.S. uzivatele Debianu nedeste se, 3.0.15-2 to ma opravene

Jeste dodam - momentalne to zkousim na apache z RH6.2 bez modssl a bez
modcascek , jan apache-1.3.12-2 a apache-devel-1.3.12-2 a pak ony
inkriminovane php3 a php3-imap