Ako rozchodit modem na ttyS3 ? VYRIESENE

Svato H. ludia na miesto.sk
Pátek Duben 7 21:46:35 CEST 2000

Super konecne sa mi podarilo nainstalovat
onboard winmodem modem ( nepotrebuje to CMI zvukovku ).
Je to HSP micromodem na doske
M748MR. Po troche badania v mailing listoch
RedHat-u som nasiel diskusnu skupinu o winmodemoch
, kde som nasiel dobre info a stiahol som si prislusny ovladac pre HSP
modem.
Instaluje sa to ako modul a vytvori si virtualny port
ttyS15 takze uz to ide.

Dakujem vsetkym za radu.

PS: ak mate niekto problemy s WimModemami odporucam
na stranke

http://www.o2.net/~gromitkc/20000402a.html
<<
pozriet co vas modem potrebuje a potom to zhanat na webe.
toto su dobre zdroje pre modemove drivery:
http://www.linmodems.org/
http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-1999-08/lw-08-linmodem.html
v tejto diskusnej skupine som nasiel odkaz na ovladac pre moj modem: