Zmena velikosti oken v Xech

Neděle Duben 9 00:08:32 CEST 2000

Lukas Zapletal <lzap na fnol.cz> writes:

> ... Neda se nejak vypnout
> "zachytavani" za okraj? Stacilo by prece menit velikost v pravem dolnim
> rohu oken...
>
> Pouzivam KDE, ale myslim si, ze je to stejne ve vsech managerech.

Neni to stejne, je to zalezitost window manageru. Zkuste si napr. twm
- lide ho v soucasne dobe uz asi nepouzivaji (je to hodne stary
WM). Ovladani ma natolik odlisne od bezne pouzivanych WM, ze za
vyzkouseni stoji.

Jestli to jde v kwm (KDE window manager) nevim. Mozna zcasti - v KDE
Control Center/Windows/Advanced je moznost nastavit no decoration pro
definovanou tridu oken (Nezkousel jsem to). Predpokladam, ze takove
okno nema zadny okraj, takze ho muzete zvetsovat/zmensovat jen pomoci
menu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR