sw. prohozeni IDE a SCSI disku ??!

Karel Herink ramsoft na volny.cz
Sobota Duben 8 22:15:46 CEST 2000

Ja bych zkusil tesne po akcivaci SCSI disku prehodit disky pomoci prikazu su
bst nebo podobnou utilitou(v pripade potreby vam ji zaslu) a nainstalovane w
indows dat na vetsi disk ....napr programem ghost ....

Jan Taimr <j.taimr na chello.nl> píše v diskusním příspěvku:38EE3857.D8C0C5F9 na c
hello.nl...