Staticke linkovani

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Duben 9 19:51:28 CEST 2000

Miloš Prchlík <happz na volny.cz> píše v diskusním příspěvku:001c01bfa0bb$2dace
fa0$0100007f na localhost...

> gd
> jiste>

> Jo, to je presne ono.  S velkym O :) Muzete mi vysvetlit, prosim Vas, proc
> je to zrovna takhle? Clovek aby se pak uhledal. A dekuji za zachranu nervu
.

Asi proto, ze to tak je, respektive ze to tak autor udelal :-))) Popravde re
ceno nevim, ale napada me logicka souvislost, kterou by se to snad oduvodnit
dalo, ovsem za spravnost teto teze nerucim. Predstavoval bych si to asi tak,
ze dokud kompilator, pri cteni parametru, nenajde vstupni soubory (.c .cpp .
o) tak parametry pro linker ignoruje a kdyz je najde po vstupnich souborech
tak uz ocekava jen parametry linkeru. Vice logiky bych v tom ale nehledal.

S pozdravem

Mila Kuchta