Problem s Mysi - Microsoft Intellimouse

Zdeněk Böhm zbohm na volny.cz
Neděle Duben 9 16:37:26 CEST 2000

> Pokud s mysi hybu pri nabehu Xserveru (bud pri nabihani Xek nebo pri
> skoku z konzole do Xek), mys mi zmizi do praveho horniho rohu a uz
> nejde ovladat. Pomuze jedine restart Xserveru.

Rekl bych, ze snad staci zadat spravny protokol v /etc/X11/XF86Config v
sekci Pointer.
Resil jsem podobny problem s mysi Genius Netmouse Pro na PS/2. Na protokoly
Intellimouse a Microsoft delala to co popisujete, nastavil jsem protokol
PS/2 a chodi bez problemu

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Kdyz uz jsme ale u tech protokolu pro mys, v dokumentaci k XFree86 se
pise, ze existuje nekolik protokolu pro PS/2 mysi. Konkretne by me zajimal
NetMousePS/2. Ovsem v temze dokumentu se pravi, ze ne kazdy Unix/Linux
podporuje vsechny. No me chodi jen PS/2 protokol. Je to tim ze ostatni nemam
doinstalovane, nebo je Linux nepodporuje?