Problem FontServer

Jaroslav Ostadal jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz
Neděle Duben 9 21:43:26 CEST 2000

mam presne ten sam problem .. rekl bych ze musim naistallovat znovu fonty
nebo font server
fonty jsem manualne znovu vsechny nakopiroval . .ale zadna reakce ... takze
bych asi sazel na
ten font server ..ale ten jsem zel bohu nenasel ...

pomozte nam nekdo.... dekuji
--

S pozdravem

Jaroslav Ostadal