cli a sti v programu?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Duben 9 21:54:55 CEST 2000

Zdravim,

> potrebuji v programu na chvili zakazat interrupty, tedy pouzit instrukce
> cli a sti, nejak ale nemuzu zjistit, jak na to mimo kernel - v kernelu
> je to jasne.

   Mimo kernel to vubec neni jednoduche -- uvedomte si, ze dotycny kus kodu
muze byt napriklad vyswapovan a bez fungujicich interruptu jej zpet
nepriswapujete.

   Jedina funkci cesta je pravdepodobne pomoci mlock() prislusne stranky
uzamknout v pameti, zavolat si iopl(3) a teprve pak vykonat instrukci
cli().

   Neni mi ovsem zcela jasne, k cemu je neco takoveho dobre.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"There really exists a Microsoft product that doesn't suck -- unfortunately, it's a vacuum cleaner."