Jak tvorit .tar "on fly"? Kde najit format tar-u?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Duben 9 22:06:31 CEST 2000

On 9 Apr 2000 uhlar na fantomas.sk wrote:

>rozumiem vam cim dalej tym menej. co keby ste vysvetlili trchu obsirnejsie
>co potrebujete ?

Dobra, mam skupinu www-stranek, ktere jsou generovany jako
cgi-skripty. Chtel bych k tomu pridat moznost, aby byla
moznost to prohlizet off-line, takze moje myslenka byla
nejakym zpusobem vygenerovat prislusne stranky a dat je do
.tgz archivu. Jenze se mi nelibi myslenka, ze by ten
cgi-skript vytvoril prislusne stranky nekde v /tmp a pak na
to spustil externi "tar" a vystup toho tar-u by teprv soupl
na vystup. Jak uz jsem napsal je to na muj vkus prilis
deravy, nespolehlivy a neefektivni.

Takze by ten "skript" (jinak c-ckovsky program) mel
postupne vsechny soubory vytvorit a to tak, ze by to strkal
do pres nejaky interface rovnou do .tar (nebo jeste lepe do
.tgz) souboru, ktery by hazel na stdout.

No, co se reseni tyce, zrejme nejlepsi asi bude prvni rada
kterou jsem dostal (tj. podivat se do zdrojaku ;-)
(Ne vsechny zdrojak jsou tak prasacky napsany, jak ty
vlastni ;-)))

Jinak je taky dobra vec (kdyby to nekoho nahodou zajimalo):

http://www.gnu.org/manual/tar/html_chapter/tar_8.html

(Ale kdybyste nekdo cokoliv k tematu, tak sem s tim).

Alejkum-salami!! ;;;-)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/