Instalace RH 6.1 cz z CD

Jaroslav Ostadal jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz
Pondělí Duben 10 00:10:10 CEST 2000

v Graficke Installaci ..se mi mys kouse pravidelne ... navic k installaci
RH6.1
je tam dost zbytecnych veci ktere se installuji i kdyz je vyskrtnete ..
treba Kudzu
Gnome nebo tak .. ;) Sam jsem se vratil k RH6.0 protoze ten
se da jeste jaks taks ukocirovat :-)

Neresil bych to ...
--

S pozdravem

Jaroslav Ostadal
jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz

Sniper <cechjir na hotmail.com> wrote in message
news:38f0dae4.0 na news.cvut.cz...
> [...]
> na nastaveny typ workstation (gnome/kde) instalace trvala asi 1,5 hodiny a
> nazaver zamrzl kurzor i klavesnice. Zkousel jsem to 2* v intervalu asi 3
> mesicu na stejnem pocitaci a vse se opakovalo.
> mezitim jsem oveclocknul takze tim to taky nebude.
> Pak jsem pocitac odnesl pred firewall a instaloval prozmenu ze site. Vse
> probehlo vklidu a instalace trvala 22 min, coz bych ocekaval (a to ji
nejvic
> brzdil transfer z netu) a uz 3 mesice "slape" jak hodinky.
> Mam cel300 na 450,   64 mb ram, desku M729 s nejakym podivnym chipsetem.
jinak