Rozlozeni klavesnice pro win-1250

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Duben 10 06:26:15 CEST 2000

> Existuje to nekde? Delam projekt pod PHP a html kod dopisuji rucne
> pomerne vyrazne mi chybi moznost psat ceske znaky pro kodovou stranku
> win-1250. Jestli nekdo vite o souboru s rozlozenim klaves pro okenice
> dejte mi prosim vedet.
> Diky  Mirek Novak

Dobry den,
Nevsiml jsem si, ze bych mel jine rozlozeni ceskych znaku pokud pisi ve
Windowsech a nebo pod linuxem at jiz v konzoli nebo v X-kach, v obou
pripadech s ceskou klavesovou mapou cs-qwertz.
Nebo se snad mylim? Pripada me podle toho co jste napsal, ze vasim problemem
bude spise vstup a zobrazeni ceskych znaku v aplikaci, ve ktere pisete html
kod vasich stranek.
Dale existuje moznost vysledny dokument prekonvertit pomoci cs-tools z
iso8859-2 pouzivanym v linuxu, do win1250 a konecne i html strance lze do
hlavicky zapsat v jakem kodovani ji ma prohlizec zobrazovat.

A nebude na skodu podivat se do:
ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/system/ Balík kbd --- programy chvt,
dumpkeys, getkeycodes, loadkeys, mapscrn, setfont, setkeycodes a další.
Spousta fontů a klávesových map. ftp://ftp.inet.cz/pub/UNIX/ Různé fonty ---
mc.psf (font pro MC), font.winux (CP1250+IL2)

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz