GZIP

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Duben 10 08:49:28 CEST 2000

>    gzip je program na kompresi, ne krajeni souboru na mensi kusy. Od toho
> je tu split(1) z baliku GNU textutils.
>
>    Bye Borek

Na druhou stranu existuje rar i pro linux, ktery jako jeho DOS/Win verze
svazky umi. Samozrejme nejde ale o GNU program. "Nalovil" jsem jej z CD
distribuce Debian 2.1, alienem prekonvertil pro RH6.1cz.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz